my name is lulu :)

lu'lu' : mutiara
im a student
at usim,pandan indah.
this blog just for hobby :)
and im like reading, sharing2.
sharing is caring..isnt it ?
welcome !!.
keep smilling ^^,
proud to be yourself..
and be yourself, people love you in your way..
btw, independent person is really attractive :)

me myself

me myself
peace :)

Saturday 15 September 2012

hari minggu yang 'menarik'


Assalamualaikum..
salam syg untuk sahabat2 semua.

Yaa…mungkin terlalu kerap mngepost entry.
Haha.^^,
Bored sangat ni….hari ni hari ahad kan.ya allah geram tengok kawan2 yang lain balik.
Aku ja terbengkalai kat sini.tp its ok lah.dah biasa, masa kat  asasi pon  sorang2 gak.orang jauh kan^..^
Huu :/ actually sedih sangat tak boleh balik. Banyak masalah kalau nak balik ni,kena beli tiket lah,g kl central lah,nak kena naik lrt lah.,tukar lrt lah,phewww. Tiket pon bukannya murah kot.pegi balik rm100 lebih.puhhhh!!


Ni asyik tengok laptop lah.nak tengok running man pon aku xkenal sangat ‘retis2’ korea ni.xtaw nak gelak cmna kalau tengok running man tuh.#sebabtakminatkorea.

Nak study ?
Dah berbulu otak study sebab jumaat ritu ada exam.hmm..

Nak keluar jalan jalan kat bawah ? sorang sorang ?
Nii KL la wey,bukan perlis. Im cuty girl.hahaha *perasansebentar.
Takde la.kL jangan buat berani la wey.anything can happen. Tambah2 duk kat tengah tengah bandor ni.mu ingat senang ke nak bawak diri.
We must  alert every single of time.

Tv kan ada ? awt hang tak tengok tv ?
Perghhh tv tak bes la cerita dia. #asyik xbersyukur ja kan ?

 Macam ni la melayu. Dah ada rumah yang besar,tandas yang selesa,bilik yang luas,wifi yang agak laju,laptop yang agak tahan lasak,kawan2 yang sentiasa prihatin,muka yang agak kiut *yangnixlehblah*

Tetap xbersyukur.syukur lah kan inshaallah ada yang lebih baik Allah beri . mungkin kita xboley balik selalu yang mungkin membuatkan perasaan rindu dan kasih saying ibu bapa kita semakin bertambah dari hari kehari #menyedapkanhatiyangsedanglara.  Hahahah
$over mmg aku la$

Hari ni terbangun lambat.kihkihkih.ter la sangat.xlah sebenarnya aku saja bermalas malasan.sebab nanti xleh nak bermalas malasan dah sebab asyik nak tengok buku ja.time mana nak malas weyy ? cer korang bagitaw.
Haaa ni hottest new punya. Credit hours dak dentist  47 kot !!! osemmm sangat -___-‘

haa nih klo korang xcaya credit hours kitorang.;/

Dua kali ganda credit hours dak medic la weyyyyyy.dak medic asanya dalam 20 lebih ja kot.
Ya allah,mungkin ini satu ujian untuk aku nak jdikan aku lebih strong !!!! luar biase ye disitu.
Orang cakap belajar dentist ni susah dari medic tapi nanti keja senang dari doctor biasa.heeee
Duk tengok senang masa akan datang.tu yang susah depan mata tak Nampak tu,shima2,be ware k.
Cehh.tak habeh habeh duk sedapkan diri sendiri,tapi sapa lagi nak sedapkan hati ini yaaa.#ayattacink.


Dah macam diary plak blog ni.

Taknak la mcm diary,sebenarnya blog ni tempat kedua aku meluahkan benda yang ada dalam hati aku  yang pertama mesti la mengadu kat Allah kan.
Korang kalau nak tenang apa2 pon korang berharap  dan yakin kat Allah .insyaallah korang akan rasa ketenangan yang luar biasa punya. Just be confident .

Mesti korang tertanya apesal aku xmengadu kat mak aku kan.
Sebenarnye moms kite  cepat risau kat kita. Tipulah kalau xrisau kita bagitau yang sekarang ni tengah duduk sorang kat rumah.orang semua balik. Nak turun beli makanan pon xdak orang. Kad access pon xdak.hahahaa #

kad access tu kad untuk masuk/keluar kondo



That’s why la kekadang ni xsemua benda boleh cerita kat mak kan.
Lumrah ibu mempunyai sikap kerisauan yang agak tinggi.
Nanti korang jadi ibu taw laa. Sekarang tayah nak belagak sangat. #ceee macam la aku dah jadi ibu #

Lagipon mak aku kurang sihat :/..#ni yang nkk buat ayer mata menitis ni.ok ok stop #
 *lainlah orang yang ada kekasih,cewaahh tayah nak kekasih sangat. Allah is enough for me :) *

Ape lagi aku nak cerita ek #bajet hotla ,orang nak baca entry kita? ? ? #

Haha.biarlah.asalkn kepuasan itu terasa .
Hemm mungkin ni ja kot.sapa yang baca entry ni doa doa kan lah semoga aku dan kawan kawan aku yang lain mampu mencapai cita cita kami sebagai dokter gigi islam yang mampu mambantu dan menyumbang kembali kepada umat islam yang lain.INSYAALLAH. :)

ape kaitan ngn gambar ni,hak3 <3


Yang penting niat kita tuh .jangan nak jadi dokter sebab duit dan sebab senang dapat keja ja. Nanti Allah tarik semua tanpa kita sedar ,waktu tu dah terlambat untuk kita bersyukur dengan semua nikmat yang Allah beri kat kita.betul x ?












@#panjang lebar pulak makcik ni bagi tazkirah kan #@
Kata nak stop .ok ok.aku stop.ok lah see u next time . asssalamualaikum.:)

No comments:

Post a Comment